Superlink 2 Tingkat Shah Alam (non-bumi)

DOUBLE STOREY SUPERLINK SEKSYEN 7, SHAH ALAM


  Renovated / extended 2 times in total (Latest renovation / extension RM400,000 ++
  More spacious than normal double-storey
  Land area : 34' x 75'
  Built up +- 3400sf


CALL NOW 017 657 1815 MUHD SYAZNI
-----------------------------------------------------
Overall Features Of The House
πŸ‘‰ Double-Storey End lot
πŸ‘‰ Peaceful and friendly neighborhood
πŸ‘‰ Cozy and homey house
πŸ‘‰ Granite flooring (cool inside the house even when the weather is hot)
πŸ‘‰ 8 units of air-conditioners
πŸ‘‰ Have Small garden
πŸ‘‰ Custom-design automatic gate
πŸ‘‰ Car porch (fits 2 to 3 cars)
🏑 3 living halls
🏑 4 bedrooms +1 study room + 4 bathrooms
🏑 2 kitchens (wet and dry)
🏑 1 dining hall
πŸ‘‰ Spacious back balcony at first floor (laundry or party)
πŸ‘‰ Built-in wardrobes
πŸ‘‰ Built-in custom-made kitchen cabinets (wet and dry area)
πŸ‘‰ Built-in shower screens
πŸ‘‰ Cozy and comfortable to live in
πŸ‘‰ Located in a very convenient area




Special Features
 Custom-made cabinets for oven and
     microwave
 Custom-made kitchen cabinets
 Built-in ironing board hidden inside wardrobe
 5 custom-made mirrors
     (total 10 mirrors provided)
 Custom-design wine racks
 Granite flooring (ground floor)
 Granite staircase ,wooden railings
 Wall borders (wooden and granite)
 Granite countertop basin
 Automatic gate
 Custom-design wooden fencing (matches with balcony fencing and main gate)

Amenities Nearby 
1. Grocery and convenient stores
    (Mydin, 99 Speedmart, 7 eleven, etc)
2. Hospital Shah Alam
3. Petrol stations
4. Fast food chains
    (McD, KFC, A&W, Pizza Hut, Subway, etc.)
5. Bank
6. Bus stop
8. Clinic
9. Restaurants
10. Textile store
11. Schools and universities (Unisel and Uitm)
12. 9 mins to I-City
13. 13 mins to Aeon Shah Alam
14. 13 mins to Tesco hypermarket
15. 5 mins to Kompleks PKNS, Alam Sentral
      and SACC mall
16. 8 mins to Shah Alam KTM station

ASKING PRICE : RM1,000,000
MUHD SYAZNI
017 657 1815

Baiklah saya tinggalkan beberapa gambar untuk anda nikmati rumah indah ini, kawasan yang strategik serta mudah untuk kemana sahaja, melancarkan lagi planning seeisi keluarga :)
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815
Call Now 017-6571815

Comments

  1. Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

    Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

    Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

    Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

    Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

    Terima kasih semua.

    ReplyDelete
  2. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya bertanya kepada Lady jane tentang persyaratan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya berjanji kepada Lady jane bahwa saya akan mengatakan kepada dunia apakah ini benar? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya via email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment