About Me

Selamat Datang Ke Laman MUHAMMAD SYAZNI !

Assalamualaikum dan salam sejahtera, selamat berkenalan dan semoga dapat mengeratkan hubungan baik sesama kita.

Allah SWT berfirman yang bermaksud: “Sembahlah Allah dan janganlah kamu sekalian mempersekutukan dengan sesuatu. Dan berbuat baiklah kepada ibu bapa, kaum kerabat, anak-anak yatim, orang-orang miskin, jiran tetangga yang dekat dan jiran tetangga yang jauh, teman sejawat, ibnu sabil dan hamba sahaya”. (Surah An-Nisa’ : Ayat 36)

PENGENALAN (Sedikit tentang saya)




Saya Muhammad Syazni Bin Kamaruddinmerupakan usahawan dalam bidang harta tanah dan lebih dikenali sebagai Perunding Hartanah yang berdaftar PEA 1718.

Khidmat Perunding Hartanah adalah lebih kepada membantu melancarkan proses atau memudahkan urusan untuk memiliki hartanah melalui konsep jual, beli, sewa atau pajakan dan lain-lain yang berkaitan dan juga memberi penerangan awal kepada masyarakat dalam proses-proses tertentu.

Berpengetahuan dan pengajian dalam Real Estate in Agency di Institut Penilaian Negara atau nama lain National Institute Of Valuation (INSPEN) pada tahun 2013. 


PENCAPAIAN (dalam pembelajaran) 
berikut merupakan antara subjek cemerlang yang diperolehi 

  1. PRINCIPLES OF ECONOMICS
  2. PRINCIPLES OF PROPERTY INVESTMENT AND VALUATION
  3. BUILDING TECHNOLOGY AND MAINTENANCE

Sehingga kini,
berjaya membantu masyarakat Melayu, Cina, India dalam melakukan transaksi hartanah melalui jual, beli  dan sewa bagi lain-lain kategori.

Alhamdulillah, terima kasih buat semua yang telah memberi kepercayaan dalam menguruskan urusan anda. Semoga apa yang bakal di kongsikan di laman ini, sedikit sebanyak dapat memberi pengetahuan kepada umum khususnya.

Jika ada persoalan, boleh hubungi saya di talian +6017-6571815 untuk sebarang pertanyaan.(call/whatsapp/sms/telegram)

MUHD SYAZNI
PEA 1718
017-657 1815

Comments